You are not logged in.

Navigation

Not Yet Registered?

Dear visitor, welcome! To use all features of this page, you should consider registering. If you are already registered, please login.

Information

Service

Top Foren

»  7887 Threads / 118485 Posts

»  5503 Threads / 74134 Posts

»  5192 Threads / 84266 Posts

»  5004 Threads / 59790 Posts

»  3487 Threads / 42212 Posts

Dear visitor, welcome to CarsFromItaly.info. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Puntoblue

Doppel-As

• "Puntoblue" started this thread

Date of registration: Sep 26th 2004

Auto: Punto 90 ELX, Lancia Kappa 3.0l SW, BMW 320ci Cabrio, Autobianchi Bianchina Panoramica,

• Send private message

1

Thursday, August 27th 2015, 12:06pm

Zigarettenanzünder Beleuchtung ?

Beim Austausch von defekten Birnchen an der Heizungsregelung und beim Fummeln am Radio stellte ich fest, dass der Zigarettenanzünder bei meinem ELX anscheinend beleuchtet ist. Ist seitlich was dran, das nach Birnchen aussieht. Brennt aber nicht und ich weiss auch nicht, wie ich den Zigarettenanzünder ausbauen kann.
Hab sogar noch eine Ersatzkonsole, aber selbst das Teil in der Hand haltend erschloss sich mir auch nicht, wie ich die Buchse hätte entfernen können bzw. das Birnchen tauschen. :bash:
Gibt es da einen Trick?
.
:drive: