You are not logged in.

Navigation

Not Yet Registered?

Dear visitor, welcome! To use all features of this page, you should consider registering. If you are already registered, please login.

Information

Service

Top Foren

»  7887 Threads / 118485 Posts

»  5503 Threads / 74134 Posts

»  5192 Threads / 84266 Posts

»  5004 Threads / 59790 Posts

»  3487 Threads / 42212 Posts

Dear visitor, welcome to CarsFromItaly.info. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Mirabell

Grünschnabel

• "Mirabell" started this thread

Date of registration: Sep 24th 2016

Auto: Fiat Stilo 1.8 16V

• Send private message

1

Saturday, September 24th 2016, 11:52am

Versicherung/Steuer des neuen Tipo?

Hi,

kann mir einer bitte einen Tipp geben wo ich Informationen zu Steuer und Versicherung des neuen Tipos bekomme? Im Netz finde ich nur Infos zu den alten Modellen. Bei den Versicherungsrechnern die ich probiert habe ist es das gleiche. Gibt es vielleicht andere Fiats die ich als Anhaltspunkt nehmen kann bzw wer fährt hier einen und kann mir näheres dazu sagen?

schonmal danke,

Guido

Welpi

Grünschnabel

Date of registration: Sep 7th 2012

Auto: 2x Cinquecento Sporting

• Send private message

2

Tuesday, September 27th 2016, 11:21am

Hallo Guido,

ich habe gerade mal bei der "öffentlichen Versicherung" geschaut. Die haben den neuen Tipo (356) schon in der Liste. Dann kannst du ja schonmal gucken, was er dich ca kosten würde.

Beim 120 PS-Benziner sagt mir der Steuerrechner 116 €. [url]http://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html[/url]

Schönen Gruß